יום שבת, מאי 13, 2006

 

מסדנא של כתיבה יוצרת


יצאנו למסע של זיכרונות ילדות
ישבנו בחטיבה הצעירה, התבוננו בילדים המשחקים ונזכרנו איך היינו אנחנו פעם

זיכרונות של עדן וואל

אני יושבת בשטיח הגדול בחטיבה הצעירה ומתבוננת בכמה ילדות משחקות
אחת מהן היא ארנבת עם מכנסיים מאד גדולים, האחרת היא ברצִיָה בשם פיונה ועוד ילדה גם היא ברציה בשם יסמין הן מעמידות פנים ומשחקות כאילו הן באמת הדמות עצמה
אני זוכרת כשהייתי קטנה
הייתי הרבה פעמים משחקת בלהעמיד פנים
הייתי לובשת שמלה מפוארת ומעמידה פנים שאני נסיכה בעלת כוחות קסם
אז יוצאת החוצה והופכת את כל העצים לצפרדעים
יום אחד שחקתי עם ליזי, החברה הכי טובה שלי , התווכחנו מי תהיה הנסיכה ומי הסוס של הנסיכה
אני לא זוכרת מה הייתי בסוף, בואו נקווה שלא הסוס

זיכרון של מאיה לוי

הסתכלתי על חבורה של בנות שמשחקות בברציות בשטיח הגדול ונזכרתי
כשהייתי בחטיבה הצעירה של מיתר היו לי שתי חברות שכל הזמן היו רבות מי תהיה מה במשחק אני לא התערבתי במריבה ואחר כך איכשהו יצא שהן היו מאשימות אותי
קוראות לי בשמות ומקללות אותי
היה לי נורא עצוב
בסוף היינו משלימות לפעמים
טוב שכבר גדלתי






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?